tiistai 18. syyskuuta 2012

Muutama päivä meni hyvin, sitten tuli...


menkat ! AArgh, että mä inhoan niitä. Jos joku niitä vaan voi sydämensä pohjasta inhota niin minä. Vaikka itse pystyn säätelemään millon ne tulee ja vaan parin kuukauden välein joudun niistä kärsimään niin silti. Ihan hirveet. Miksi naisille on tällanen kärsimys pitänytkään kehitellä ? Mä olisin aika valmis luopumaan niistä, etenkään kun minulla ei lisääntymishaaveita ole. Särkylääkkeitä uppoaa tajuton määrä. Illalla otin burana 600 mg:sen ja aamuyöstä heräsin kipuun ja taas samanlainen tabu naamaan. Ja aamulla taas. Yöllä näin unta, että mulla koski mahaan ja sitten heräsinkin ja tajusin, että koskee ihan oikeesti. 
 

Onneksi tänään on vapaapäivä. Onneksi osaan jo suurinpiirtein ajoittaa menkat niin, ettei ne häiritse esim. työelämää. Yhden kerran olin ihan hirviö töissä kun menkat, kamalat sellaiset oli menossa. Huih.

Mutta itse asiaan. Halusin vaan vähän murista tuosta typerästä asiasta ensin.

Muutama päivä laihistellen on mennyt tosi hyvin. Eilen sitten sorruin menkkatuskissani syömään ihan hirveesti marjapiirakkaa, mutta ei mahda mitään. Ne on syöty ja sillä hyvä. Taidan tehdä tänään pakastimen tyhjennyksen ja siistiä sitä, heittäiskö loput marjapiirakat roskiin kun en malta olla niitä syömättä. Tai ehkä vien ne töihin ja syötän tyttölöille :).



Mun työkaveri on laihtunut tosi paljon. Me ei oltu nähty yli kuukauteen kun hän oli lomalla ja minä olin lomalla. Hitsi mä yllätyin kun näin sen ! Ja mä olin ihan kateellinen ! Noloa ! Mutta se sai mut innostumaan laihduttelusta. Ajattelin, että minunkin täytyy kyllä.  Ja olinhan mä muutenkin sitä suunnitellut. Että on pakko kun mikään ei mahdu päälle.

No. Nyt menkat sotkee elämää. Katos, taas mä pääsin mun lempiaiheeseen :D. Mä nyt jokatapauksessa päätin, että yritän antaa niiden olla sotkematta suunnitelmiani, lähden pyöräilemään ulos ( UPEA ILMA ! ) ja jumppaan tänään.

Mullehan nyt aktivoitiin se Kotijumpat.fi sivuston jumpat. Yhden venyttelyn olen vasta testannut, joten nyt pitäs alkaa tosissaan. Mutta työt on sotkeneet aikatauluja. Smartumin seteleillä maksoin tuon reilun kuukauden jumpat ja hyvn toimii ! Suosittelen.

1 kommentti:

Viki kirjoitti...

eikös sitä sanota, että hiljaa hyvä tulee? En tiedä tepsiikö se ollenkaan kuitenkaan laihdutukseen, pikkuhiljaa alan päätyä siihen, että kertarysäystä pitää alkaa harkitsemaan, kun ei tästä taida muuten tulla mitään.