tiistai 23. lokakuuta 2012

Kuulumisia.


JepJep. En ole laihduttanut. Juurikin ahmin suklaalevyn naamariini. Eilen tein mokkapaloja ja olen syönyt jo ne kaikki. Tervettäkö...no ei, mutta eipä kai tämä meno muutenkaan kehossani ole sitä :D.

Kuitenkin. Kyllä minä vielä yritän. Huomenna saan kuulla kilpirauhasverikokeen tulokset, mulla on jotenkin sellanen tunne, että nousussa on arvot kun väsyttää ja syötättää. Mutta voihan se olla, että totuus pläjähtää vasten kasvoja - arvot ok, olet vain väsynyt, koska syöt niin paljon :). 

Joo. Viime lauantaina sain uuden kohtauksen ja sitäpä siinä Ukkelin kanssa ihmeteltiin. Kouristelua, vapinaa, nykinää ja vaikka mitä. JA ämmä pysyy ihan tajuissaan. Tajuan mitä tapahtuu ja ehkä se juuri siinä onkin ikävintä. Vaikka toisaalta se taas on hyvä asia, että olen tajuissani. Jos taju menisi niin sairaalakeikkahan se olisi ja kai se olisi jo astetta vakavampaa. Vaikka en kyllä väitä, että nämäkään kohtaukset olisi normaalia.

Olen nyt varannut eräälle lääkärille Helsinkiin ajan, jossa useat borrelioosia sairastavat ovat saaneet avun. Minä toivon, että siellä tulee selvyyttä edes vähän minunkin oireiluuni ja etenkin nyt näihin kohtauksiini. Jotenkin hieman pelottavaa, että kropassa tapahtuu vaikka ja mitä ja kukaan ei tiedä mitä. 

Helsinkiin yksityislääkärille on lähdettävä, koska täällä kotipaikkakunnallani hoito junnaa paikallaan. Jospa Hesan kautta saisin homman etenemään. 

Peukut pystyyn !

1 kommentti:

Erppa kirjoitti...

Toivottavasti syy löytyy ja löytyisi helpotus oloosi :)!