lauantai 19. tammikuuta 2013

Herkkupäivä.


Eilen taisi olla se minun herkkupäivä. Illalla nimittäin meni muutama pala tummaa suklaata ja hitsinhitsi vielä ½ pss mikropopcorneja. No, totuushan on se, että kyllä minä tässä elämässäni aion joskus herkutellakin. En minä jaksa sellaista elämää, että aina vaan syön maitorahkaa ja raejuustoa.

Nimittäin eilen illalla katsoin sitten netti-telkusta sen Jutta ja ½ vuoden superdieetit. Tykkään siitä ohjelmasta tosi paljon ja on ihana nähdä se lopputulos ja huima ero. Oishan se mahtavaa päästä itsekin personal trainerin ohjaukseen, tosin tuollaista rääkkiä ei minun kroppani ihan vielä salli. 

Katselin sitten sitä ruokavaliota, joka kulkee nimellä GFG. Moni varmaan tietää sen, osa on jopa kokeillut. Päätin, että kokeilen edes tänään. Tuossa aamupalan tein sen mukaan, mutta mieli muuttui hyvin äkkiä. Minä en halua punnita koko ajan ruokiani, minä en halua syödä vain rahkaa ja raejuustoa. Minä en ole niin sairaalloisen ylipainoinen, että minun edes tarvitsee sellaista yrittää. Voin laihduttaa elämäntapamuutoksella. Se on hitaampaa, mutta se sopii minulle. Ja nuo aamu- ja iltapalat eivät kyllä siinä dieetissä sovi minulle, sillä lääkkeitteni kanssa en voi syödä kalsiumia mielellään yhtään.

Hyvä, että tulin järkiini. Ei ole GFG minua varten. Pysyn siinä missä olen, kevennän kyllä.

Tässä kuva, jolla hain tähän projektiin. Melkoinen pullukka.



Toinen kuva samaiselta reissulta syksyllä 2012. Ihana reissu, vaikka tämä oli eka reissu jolla olin näin lihava :). Yleensä olen aina laihduttanut reissuja varten. Niin reissuja varten, en loppuelämää varten.

 

Toivottavasti nämä kuvat ovat pian historiaa, vain muistoja. Kunhan flunssakin tästä menee pois niin aloitetaan liikkumaan ihan kunnolla. Sitä minä odotan.

Ei kommentteja: