sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

HeipäHei !

Vuodatuksen puolella tuli kevenneltyä enemmän ja vähemmän ( viime aikoina vähemmän...). Nyt siirryn bloggerin puolelle kun vuodatuksella on vaan ongelmia. Jospa tämä vaihto saisi intoa laihdutukseenkin.

Laihdutuksessa parasta on aloittaminen, suunnittelu. Sehän on kaikein helpointa. Sitten se eka päivä. Päätän, että aloitan huomenna. Ja alkuhan on innostunutta. Saattaa mennä jopa muutama päivä intoutuneena. Olen minä joskus onnistunutkin, mutta onko se onnistumista jos ei ole saanut siitä elämäntapaa vaan karistetu kilot ovat tulleet takaisin.

Kävin viikolla kuntosalilla. Sain tuttavaltani ilmaislippuja salille. En vielä kuntoillut, tämä kerta oli tutustumista saliin ja tietty markkinointia kuntosalin puolelta, jäsenyyttä yritettiin toki tarjota. Kovastihan siellä puhuttiin just siitä, että tämän pitäisi olla elämäntapa, liikunnasta pitäisi tulla osa elämää. Ei kuten minulla menee "sykleissä" eli välillä elän tosi terveellisesti ja kohta annan mennä ihan plörinäksi.

Tänään on tasan 4 viikkoa siihen kun lähdemme Mallorcalle. Ja minulla on vaatekaappini vaatteisiin vielä 4-5 kiloa liikaa. Osa on varmasti nestettä, lähtisi helpostikin. Täytyy kuitenkin todeta se, että ihmeitä en saa aikaiseksi, mutta nyt vielä ehtisin tehdä jotain. 

Siksi tämä uusi blogi. Ja huomenna se alkaa. Tänään olen jo syönyt ihan liikaa :).

Ei kommentteja: