maanantai 30. heinäkuuta 2012

Ihanaa kun vanhat tutut ovat löytäneet blogini !

Mukavaa tavata teidät taas ! Ja uusiakin tuttavuuksia toki kaivataan. 

Moni on perustanut uuden blogin tänne bloggeriin. Minusta se tuntuu samalla uudelta alulta. Vaikka jotain vanhaa aion vuodatuksen blogista tänne tuodakin niin silti tuntuu, että on uutta intoa laihduttamiseenkin. Tai ehkä tämä on tätä toisen päivän intoa. Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Kävinkin jo muutaman teidän blogissa, mutta sen verran haluan kertoa teille, että mikäli ette löydä blogistanne minun kommentteja niin siihen on hyvä syy.

Nimittäin minulla on kommentointiongelma. Pystyn tällä hetkellä kommentoimaan vain niissä blogeissa, joissa on erilliseen ikkunaan avautuva ponnahdusmallinen kommentointi. Muuten en pysty kommentoimaan edes nimettömänä. Todella hassua, mutta näin on näppylät. Yritän löytää asiaan ratkaisun, onko se sitten tietokoneeni asetuksissa tms. Mutta sitä ennen, kommenttini näkyvät vain niissä blogeissa, joissa on tuo ponnahduskommentointi.

Olen juuri leipomassa leipää. Luin äsken hieman teidän muiden blogejanne ja siis aamullahan olin jo päättänyt, että en lähdekään kuntosalille. Olin hirveän tyytyväinen päätökseeni, kunnes näin jonkun kommentin, että mene vaan salille ihmeessä. Ihankuin hän olisi lukenut ajatukseni, että en olekaan menossa :). No, mikäli tuo leipähomma valmistuu nopsasti niin taidanpa sittenkin lähteä. Intoa sain myös teidän blogeistanne !

Menkathan ne tulee heti sotkemaan tätä laihduttamisen alkua tällä viikolla, huono ajoitus sinänsä, mutta parempi nyt kuin sitten Mallorcan reissulla :). Kun kerran pystyy itse hieman asiaan vaikuttamaan.

Tsemppiä kaikille ja intoa ja jaksamista laihduttamiseen ! Kivinen tiehän tämä on, me jos kuka sen tiedämme !

2 kommenttia:

MiinusKymmenen kirjoitti...

Heippa Riina :-) Mäkin laitoin uuden blogin pystyyn tänne Bloggerin puolelle. Kiitos, pakettisi löysi perille! Kivoja uusia tuttavuuksia ja muutama herkkupala ;-) Kahdeksan viikon haaste on mennyt mulla sitten ihan penkin alle, ja muutenkin tää koko touhu. Paino hiipii ylöspäin ja samalla v-käyrä kaahaa ylös >:-Z Oon jotenkin ihan hukassa tän touhun kanssa. Onneksi pian alkaa arki ja työt enkä ehdi enää potea tätä asiaa samalla lailla. Tsemppiä sulle ja koodaillaan :-)

Viki kirjoitti...

Nyt on minunkin uusi sivu avattu ja laihdutus jatkuu ja jatkuu... toivottavasti se motivaatio iskee halolla päähän pikapuoliin, että 2 kk päästä olen jo Kreetalla bikinikunnossa ;-)