maanantai 30. heinäkuuta 2012

Se lupaukseni...

esitellä kuva minusta juuri nyt, sellaisena kuin olen. Vaikka olenkin pyllerö, olen onnellinen, että kurvini ovat oikeilla kohdilla, vaikka niitä onkin hieman liikaa.


Tänään söin ruoaksi kinkku-fetamunakkaan. Salaattia tein rinnalle myös ja raejuustoakin löytyy lautaselta.


Huomenna olen suunnitellut meneväni kuntosalille. Sinne naisten kuntosalille, jossa kävin jo tutustumassa. Oishan se nyt tosi tyhmää jättää käyttämättä nuo ilmaisliput. Eikö totta ?


3 kommenttia:

Riina kirjoitti...

Testaan itse kommentointia :).

Anonyymi kirjoitti...

Hyvältä näyttää! Ollappa minulla sinun kurvisi - vaan minä olen sellainen tasapaksu pötkylä ;-).Ja ehdottomasti mene sinne kuntosalille. Samaa suunnittelen minäkin - ja vuodatuksen hylkäämistä. Harmitti kuvien häviäminen sen verran, kun loman jälkeen blogissa käväisin. Tsemppiä kilojen karistamiseen taas näin

Sari kirjoitti...

Sinäkin brutukseni!! :) Minäkin vaihdoin tänne, kun ei toiminut vuodatus eikä mun laihdutus :D

Oot muodokas, ole tyytyväinen!!!