tiistai 31. heinäkuuta 2012

Lounasta.

Tänään aamupalani - tai oikeastaanhan tämä on jo lounaan tapainen - näytti tältä.

Sitä eilistä munakasta vieläkin. Illalla käytiin mökillä ja nostettiin eka satsi pottuja, syötiinkin niitä. Niitä jäi yli, joten toin kotiin ja tänään ne olikin kätevä lisätä tähän annokseen. Koskenlaskijajuustoa päälle, pippuria ja kaikki mikroon.

Jälkkäriksi Vehnänalkio-luumujogurtti ( nannaa ! ) ja teetä. Avotakka-lehti piti laittaa alle ihan piruuttaan. Että näyttäs siltä, et mulla on oikein lokoinen hetki kera ihanan sisustuslehden. Tosiasiassa en välitä tuosta lehdestä pätkääkään :D. Selaan sen kyllä jos niitä luettavaksi saan ja leikkaan parhaat kuvat askarteluun. 



Ja hei, mä oon oikeesti lähdössä nyt kuntosalille. Siksi tuhti yhdistetty aamupala-lounas. Töihin sitten iltavuoroon. Ihan kun mä oisin olevinaan reipas...

PSSSST ... Katsokaa mun edellinen postaus ja ymmärrätte miksi en voi kommentoida teidän blogissanne !

Ei kommentteja: