keskiviikko 1. elokuuta 2012

Tänään.

Harmittaa ihan tolkuttomasti kun en pysty kommentoimaan niitä blogeja, joissa on perinteinen kommentointisysteemi, eikä erilliseen ikkunaan avautuvaa kommenttilaatikkoa. Eilen yritin taas ratkaista ongelmaa ja mies jo totesikin, että on se hankalaa tuo blogin pitäminen. No niin on kun se on tehty näin vaikeaksi. Nyt löysin bloggerin ohjeista videonpätkän, josta saattaa olla apua, eilen kyllä jotain evästeitä ja välimuistia testailtiinkin, mutta ei siitä ainakaan ollut apua. Itse en uskalla mennä mitään ihme asetusmuutoksia tekemään kun en tietokoneista hirveesti ymmärrä. Vaikka olenhan mä tätäkin ongelmaa nyt itse ratkonut, kertonut vaan miehelle, että kokeilisiko se tätä tai tuota :).
 
No, laihdutuksen rintamalla menee ihan hyvin. IHme kyllä, jo kaksi päivää olen pysynyt ruodussa. Aplodit minulle.
 
Eilen kävin siellä kuntosalilla, jonne minulla on ne ilmaisliput. Saa nähdä tuleeko käytyä enempää kun jotenkin en innostunut siitä paikasta. Ensinnäkin sillon se nainen sanoi, että jos olen käyttänyt uimahallilla kuntosalin laitteita niin osaan käyttää noitakin. No, enpä kaikkia osannut, osa ei lähtenyt käyntiin edes starttinappulasta ( kuntopyörä ). Hermot meni. Kysyin yhdeltä kuntoilijalta apua, mutta ei sekään tiennyt. Oishan sitä voinut kysyä henkilökunnalta, mutta ei enää huvittanut. Jotenkin vaan se paikka ei minua viehättänyt, liian intiimi ja pieni. 
 
Ensi viikolla taas aukeaa ( vai seuraavalla...) uimahallin kuntosali ja sinne minä aion suunnata. Minulla on työpaikan kautta ostettuja Smartumin liikuntaseteleitä ja halvemmalla saan käydä siellä. Tuonne eiliseen paikkaan kertamaksu on 12 € ja pitäs käyttää 3 seteliä. Uimahallilla taas kertamaksu on 6.5 € eli yksi seteli ja 2.5 € rahaa ( tai jos haluaa tuhlata kaksi seteliä, mitä minä en yleensä tee ). Ja tuohon hintaan saisi käydä uimassakin ( mitä minä en yleensä myöskään tee :) ).
 
Mutta sellasta tänne. Vähän paska maku jäi suuhun tuosta eilisestä kuntosalista, kyllä sen tuntee heti jos paikka ei tunnu omalta. Voisihan sitä vielä kokeilla niitä ryhmäliikuntatunteja, mutta mä vähän epäilen, kannattaako. Mä olen kuitenkin sellanen yksinliikkuja-tyyppiä. En ole ryhmäliikuntatuntien ystävä. Mutta tulipahan kokeiltua  tuotakin kuntosalia. 
 
Tänään taas pyörällä töihin. Vielä jos sitä ennen tekisi ainakin vatsalihasliikkeet. Maanantainakin niitä tein kotona, eilen jätin välistä kun kävin kuntosalilla, mutta tarkoitus olisi joka päivä yrittää tehdä edes joku lihaskuntoliike. Reisiähän sitä pitäs treenata...
 
Tässäpä eväkset töihin. Kovin vähän on kyllä tuota syömistä, mutta töissä on sitten näkkäriä ja juustoa jos tarttee. Eilen meni vähän liian vähäiseksi syömiset, alkoi tulla töissä jo vähän hassu olo. Juoda pitäs muistaa, hirveän kuuma on töissä.


Tässä mun aamupala. Lisäksi vielä kupillinen teetä. Ton rahkamössön jätin puoliksi syömättä kun olikin pahaa :). Siinä oli siis rahkaa, kuivattuja omenarenkaita ( yök ! ) , auringonkukansiemeniä ja vaniljasokeria.
Ei itseasiassa ole oikein edes nälkä. 
 

Tavataan taas !


5 kommenttia:

MiinusKymmenen kirjoitti...

Onnistuisiko kommentointi, jos olisit lisännyt blogit lukulistaan profiilillasi? Silloin antaisi "muodon" automaattisesti. Aikamoinen sotku tosiaan tuo aamupala... Ehkä menisi alas paremmin osissa kuin yhtenä? Puhtia päivääsi!

Riina kirjoitti...

Mulla on blogit lukulistalla, mutta siltikään ei onnistu kommentointi :(. No, pitänee vielä tutkia asiaa ja etsiä ongelma. Joo, toi aamupala ois voinut olla parempi toisin eli erikseen. Yleensä tykkään kyllä rahkaan sekoittaa kaikenlaista, mutta noi omenarenkaat ei olleet hyvä idis. Ja itseasiassa tuo halppisrahka on aika pahaa, pitäs ehkä ostaa syöntiin parempaa.

CarbMama kirjoitti...

Heippa! Bloggerin puolelle muutin minäkin.. :) Ei tuota vuodatuksen sähläystä enää jaksanut... Mutta uudella innolla syksyä (?) kohden!

Viki kirjoitti...

Hei Riina,
pystytkö kommentoimaan minun blogiani?
Totta tuo kuntosalihomma; jos ei tunnu heti mukavalta käydä, ei kannata sinne mennä. Ensivaikutus on tärkeä tässäkin hommassa.
Ensi viikolla otan asiakseni käydä tutustumassa meidän alueelle tulleeseen uuteen saliin, joka mainostaa halpaa hintaa. Vanha on tuossa ihan vieressä, mutta pirun kallis.

Veera kirjoitti...

Löysinpäs sut täältä! :) Itse päätin jättää vielä tuon kiloblogin vuodatukseen, vaikka muut blogit onkin Bloggerin puolella.

Meidän äitillä on kans tuota kommentointiongelmaa. Jos keksit ratkaisun, niin kerro! Mun piti omiin blogeihin siirtää kommentointi erilliseen ikkunaan, että äitikin pääsee kommentoimaan.

VeeraSokerikoukussa-blogista